افزایش رتبه سایت در گوگل با سئو خارجی و بک لینک

افزایش رتبه سایت در گوگل با سئو خارجی و بک لینک

گوگل به طور مداوم کیفیت و قابلیت اطمینان وب سایت ها را از طریق الگوریتم ها و ربات های خود بررسی می کند تا آنها را در نتایج جستجو قرار دهد. تصور کنید در طول مصاحبه شغلی با پر کردن موارد مختلف مانند درخواست شغل در یک شرکت خاص، فرمی به شما تحویل داده می شود. مشخصات اولیه، سابقه کار، سطح تحصیلات و مرجع.

درست مثل این مثال، وقتی ادعا می کنید در صدر گوگل هستید، باید به گوگل ثابت کنید که لیاقتش را دارید. این کار با اعمال یک سری روش ها و نقش مراجع در این زمینه انجام می شود که ایشان آن را مهمترین قسمت سئو به خصوص سئو خارجی می داند.

همانطور که در مثال بالا، اگر نام یکی از بهترین کارمندان شرکت در قسمت مرجع نوشته شده باشد، احتمال قبولی در مصاحبه بسیار زیاد است، بازخورد نیز همین نقش را دارد و نشان دهنده یک وب سایت و اعتبار آن به گوگل

اگر لینک سایت شما در وب سایت های معتبر و محبوب قرار گیرد، گوگل رتبه سایت شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. دریافت بک لینک از سایت های دیگر موثرترین و مهم ترین بخش سئوی خارجی است که می تواند شما را در مدت زمان کوتاهی به بالای نتایج گوگل برساند.

نکته ای که در اینجا باید به آن توجه کرد کیفیت بک لینک ها است. کیفیت بک لینک تعیین می کند که گوگل چقدر به سایت شما از طریق بک لینک اعتبار می دهد. نکاتی که کیفیت بک لینک ها را تعیین می کند عبارتند از:

پیوند به وب سایت

گوگل به لینک های وابسته اهمیت بیشتری می دهد زیرا طبیعتا تعداد کلیک ها روی این نوع لینک ها بیشتر است و تجربه کاربری سایت را بهبود می بخشد. بک لینک ها لینک هایی هستند که سایت مبدأ و سایت مقصد را به هم متصل می کنند. یک لینک با موضوع وجود دارد.

به عنوان مثال، وقتی یک سایت آموزش موسیقی به یک سایت فروش لینک می دهد، آن بک لینک یک بک لینک وابسته است. البته اگر بک لینک شما در قالب یک مقاله در همین زمینه در سایتی نامرتبط قرار گیرد، این موضوع نیز تاثیر زیادی در رتبه سایت در گوگل دارد.

قدرت و قابلیت اطمینان سایت بازخورد

اگر از سایت های معتبر و قوی بک لینک بگیرید، نتایج بهتری نسبت به گرفتن بک لینک از سایت های ضعیف خواهید داشت. در اینجا کیفیت به ویژگی های مختلفی از جمله میزان بازدید و بازدید از سایت و رتبه آن در نتایج گوگل اشاره دارد. طبیعتا سایتی که صفحاتش رتبه خوبی در گوگل ندارند نیاز به بک لینک دارد.

متن لنگر

Anchor text متنی است که کاربر روی آن کلیک می کند تا به سایت شما منتقل شود. برای افزایش رتبه سایت در گوگل با سئو خارجی و بک لینک، انکر تکست یا متن میزبان لینک باید حاوی کلمه کلیدی یا عبارت صفحه فرود بک لینک باشد.

سئو سایت https://shiny.link/D6GIJV

دیدگاهتان را بنویسید