air bnb

ناظران ایمنی فدرال از سیستم عامل های معروف اجاره تعطیلات برای غیرفعال کردن استفاده از آسانسورهای خانگی به دنبال مرگ گزارش شده یک کودک خردسال دیگر استفاده می کنند.برخی از سیستم عامل ها از قبل اجباری هستند.

کمیسیون ایمنی کالاهای مصرفی ایالات متحده (CPSC) روز سه شنبه نامه ای به Airbnb ، Vrbo و سایر سیستم عامل های اجاره تعطیلات از آنها خواست که از میزبانان بخواهند “درهای دسترسی خارجی را قفل کنند یا آسانسورها را در ویژگی های خود خاموش کنند.

برای مطالعه بیشتر در مورد FOX BUSINESS اینجا را کلیک کنید

این نامه اولین باری است که CPSC به طور علنی از مشاغل اجاره ای تعطیلات خواست “تا اقدامی فوری انجام دهند”. با این حال ، این اعلان درست پس از مرگ یک کودک 7 ساله در آسانسور خانه تعطیلات در کارولینای شمالی اعلام شد.

در پاسخ ، Vrbo موافقت کرد “اطلاعات مهم ایمنی آسانسور را با صاحبان املاکی که دارای آسانسور مسکونی هستند” به اشتراک بگذارد “این شرکت در بیانیه ای به FOX Business گفت. این هشدار شامل “پیشنهادی برای غیرفعال کردن آسانسورها تا زمان بازرسی صحیح و رسیدگی به موارد ایمنی رایج است.”

این شرکت افزود: “Vrbo” همچنین اطلاعات ایمنی آسانسور را به صفحه اعتماد و ایمنی ما ارسال کرده است ، که برای همه مهمانان قابل دسترسی است.

نمایندگان Airbnb به درخواست FOX Business برای اظهار نظر پاسخ ندادند. با این حال ، Airbnb به CBS News گفت که هنوز در حال بررسی محتوای نامه است.

امنیت تیکر آخرین تغییر تغییر٪
ABNB AIRBNB ، INC. 138.81 -0.66 -0.47٪

طراحی شده توسط
CPSC تأكید كرد كه چنین آسانسورهایی “یك خطر پنهان و مهلك” برای كودكان كوچك است كه می توانند در فاصله بین درب له شوند.

اگر فاصله بین درب خارجی و دورترین نقطه درب داخلی بسیار عمیق باشد ، آژانس اعلام کرد کودک ممکن است به دام بیفتد ، “در نتیجه هنگام حرکت واگن آسانسور منجر به جراحات جدی یا مرگ می شود.”

رابرت آدلر ، سرپرست سرپرست CPSC گفت که آژانس در حال حاضر با تولیدکنندگان آسانسور کار می کند اما هنوز هم از سیستم عامل های اجاره تعطیلات می خواهد تا در تلاش برای محافظت بهتر از کودکان شرکت کنند.

آدلر در این نامه نوشت: “صلاحیت CPSC در مورد آسانسورهای مسكونی است و آژانس با تولیدكنندگان و فروشندگان این واحدها در رابطه با مسئولیت های قانونی آنها درگیر شده است.” “من نه به عنوان یک تنظیم کننده بلکه با امید به شما کمک می کنم تا اطمینان حاصل کنید که کودکان از اجاره در سیستم عامل شما ایمن هستند و به ما کمک می کنید.”

با کلیک کردن در اینجا ، به دنبال کسب و کار FOX بروید

CPSC گفت كه كودكان 2 تا 12 ساله در این فاصله كشته شده و “دچار چندین شکستگی جمجمه ، شکستگی مهره ها و خفگی آسیب زا” شده اند. به گفته این آژانس ، در همین حال ، دیگران آسیب های مادام العمر را زنده کرده اند.

جدا از نامه ، آژانس همچنین لیستی از اخطارها ، فراخوان ها و دادخواست مربوط به آسانسورهای مسکونی را برای اطلاع رسانی بهتر به مصرف کنندگان صادر کرده است.

برای مطالعه بیشتر نیویورک پست اینجا را کلیک کنید.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید