بازی های دیجیتال

در سال های اخیر به دلیل افزایش تورم و نوسانات ارزی که منجر به افزایش ارزش دلار و کاهش ارزش پول ملی شده است، خرید دیسک با بازی تقریبا غیرممکن شده است و اکثر بازیکنان به سختی می توانند هزینه کنند. بیش از یک دیسک.بنابراین روش های مختلفی برای جایگزینی دیسک های گران قیمت وجود دارد که یکی از این راه ها خرید “ اکانت قانونی ps4 ” است که در واقع می توان آن را بهترین و مطمئن ترین جایگزین برای دیسک های گران قیمت دانست.

شمردن چه فایده ای دارد؟
در سال‌های اخیر، همه برای انجام بازی‌های هان به یک حساب کاربری نیاز دارند، کسی که اکانتی دارد که در واقع هویت بازی فرد را نشان می‌دهد. حتی اگر از دیسک برای اجرای بازی ها استفاده می کنید، نمی توانید بدون حساب کاربری بازی کنید.

حساب ها حاوی اطلاعات مختلفی مانند: نام شما، بلیط های شما، لیستی از بازی هایی که تا به حال انجام داده اید، کیف پول شما و غیره هستند.

بازی های دیجیتال
شما 2 گزینه برای خرید هر بازی دارید:

نسخه فیزیکی: مانند دیسک بازی.
نسخه دیجیتال: با پرداخت همین مبلغ برای بازی می توانید بدون خرید دیسک بازی را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب کنید که به آن لایسنس بازی می گویند.
تفاوت نسخه فیزیکی و دیجیتالی
محتوای نسخه های دیجیتال تفاوتی با نسخه فیزیکی ندارد و یکی از مزیت های اصلی نسخه های دیجیتال این است که تاریخ انقضا ندارند و خطر از دست دادن پول شما وجود ندارد اما در مورد دیسک، دیسک شما ممکن است خراب شود. تماشا کن بازنده

یکی از معایب نسخه دیجیتال این است که نمی توانید بازی خریداری شده را دوباره به حساب خود بفروشید و در واقع پس از پرداخت، لایسنس بازی برای همیشه نزد شما باقی می ماند.

اکانت ps4 هک شده چیست؟
همانطور که گفته شد، همه افراد برای اجرای بازی ها به یک حساب کاربری نیاز دارند و امنیت این اکانت ها بر اساس پلتفرم متفاوت است. اگر رمز عبور حساب کاربری به درستی تنظیم نشده باشد یا پروتکل های امنیتی به درستی رعایت نشود، هکرها آن را می دزدند و می فروشند. تغییر مشخصات و ارزیابی محتوای هر حساب.

خرید اکانت هک شده کاملا مغایر با موازین اخلاقی جامعه است و متاسفانه این نوع اکانت هر روز بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.

اکانت های ظرفیتی

دیدگاهتان را بنویسید