بازی های دیجیتال

در سال های اخیر، با افزایش تورم و نوسانات ارزی که باعث افزایش قیمت دلار و کاهش ارزش پول ملی شده است، خرید دیسک های بازی تقریبا غیرممکن شده است و اکثر گیمرها به سختی می توانند بیش از یک دیسک را نگه دارند. بنابراین روش های مختلفی برای تعویض درایوهای گران قیمت وجود دارد که یکی از آنها خرید «حساب قانونی» است که در واقع می توان آن را مطمئن ترین و بهترین جایگزین برای درایوهای گران قیمت دانست خرید اکانت ps4 باشد.

شیده گیم

در سال های اخیر، همه به یک حساب بازی نیاز دارند که در واقع شخصیت بازی فرد را نشان دهد. حتی اگر از دیسک بازی استفاده می کنید، نمی توانید بدون حساب بازی بازی کنید.

حساب ها حاوی اطلاعات مختلفی مانند: نام شما، سوابق شما، لیست بازی هایی که تا به حال بازی کرده اید، کیف پول شما و غیره هستند.

گیم پلی شاپ

بازی های دیجیتال
شما 2 گزینه برای خرید هر بازی دارید:

دراگان شاپ

نسخه فیزیکی: مانند دیسک بازی.
نسخه دیجیتال: با پرداخت همین مبلغ برای بازی، می توانید بدون خرید دیسکی به نام لایسنس بازی، بازی را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب کنید.
تفاوت نسخه فیزیکی و دیجیتال
محتوای نسخه های دیجیتال هیچ تفاوتی با نسخه فیزیکی ندارد و یکی از مزیت های اصلی نسخه های دیجیتال این است که تمام نمی شوند و خطر از دست دادن پول شما وجود ندارد، اما در مورد دیسک ها ممکن است دیسک شما آسیب ببیند

یکی از نقاط ضعف نسخه دیجیتال این است که نمی توانید بازی خریداری شده در حساب خود را دوباره بفروشید، اما در واقع پس از پرداخت، مجوز بازی برای همیشه دارید.

گامالوپ

اکانت هک شده چیست؟
همانطور که گفته شد، همه افراد برای اجرای بازی ها به یک حساب کاربری نیاز دارند و امنیت این اکانت ها از پلتفرمی به پلتفرم دیگر متفاوت است، مگر اینکه رمز عبور حساب به درستی تنظیم شده باشد یا از پروتکل های امنیتی به درستی پیروی نشود. توسط هکرها دزدیده شد و با تغییر مشخصات و ارزیابی محتویات هر حساب فروخته شد.

خرید اکانت هک شده کاملا بر خلاف موازین اخلاقی جامعه است و متاسفانه این نوع اکانت روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کند.

اکانت هک شده بخرید بن می شوید!
بله اشتباه نمی کنید اما همیشه اینطور نیست و اتفاقی است اما نه کاملا!

p4gnme

سونی تنها در صورتی کنسول را ممنوع می کند که در رابطه با محصولات و مزایای مختلف کنسول از سرقت و روش های به اصطلاح غیرقانونی استفاده شده باشد. یکی از این روش های غیرقانونی خرید یک حساب کاربری هک شده است که سونی تنها در صورتی متوجه این موضوع می شود که صاحب اصلی حساب متوجه دزدیده شدن حساب خود شود و آن را به پشتیبانی سونی گزارش دهد. در این صورت، سونی پس از تایید هویت دارنده حساب و به دست آوردن شماره سریال کنسول دارنده حساب، به هر کنسولی که پس از در معرض خطر قرار گرفتن حساب وارد شده است اطلاع داده و غیرفعال خواهد شد. به گفته سونی، همه اتصالات دائمی هستند و قابل بخشش نیستند.

حساب حقوقی، فرشته نجات برای گیمرها
از آنجایی که خرید دیسک از نظر اقتصادی بسیار دشوار شده است و حساب هکری با خطرات خاصی همراه است، بهتر است از حساب های اشتراکی استفاده کنید. به این نوع حساب، حساب قانونی می گویند.

با این نوع حساب که توسط یک شخص یا فروشگاه ایجاد می شود، Licnese یک یا دو بازی خریداری می کند و فروشگاه این حساب را با چند نفر به اشتراک می گذارد. این اشتراک‌گذاری حساب در واقع یکی از عوارض جانبی شرکت‌هایی مانند سونی و مایکروسافت است که به اعضای خانواده این امکان را می‌دهند که بازی را به صورت جداگانه ایجاد نکنند.

اشتراک چیست؟
هر حساب به 3 روش مختلف قابل استفاده است! به این شرایط ظرفیت گفته می شود که هر ظرفیت فقط به یک نفر فروخته می شود به جز ظرفیت 1.

امکان بازی همزمان
همه ویژگی های حساب را می توان به طور همزمان بدون شکستن یکدیگر استفاده کرد!

فعال به عنوان ویژگی اصلی (مهم)
فعال کردن هر حساب در کنسول به مالک کنسول اجازه می‌دهد تا تمام محتوای موجود در حساب، از جمله بازی‌ها و اشتراک‌های خریداری‌شده، را با همه کاربران کنسول دیگر به اشتراک بگذارد. به عنوان مثال، اگر اکانتی را در کنسول خود فعال کنید که FIFA 20 و PlayStation Plus Play Method را خریداری کرده است، همه کاربران دیگر می توانند بدون نیاز به خرید مجدد FIFA 20 (به صورت دیسک) آن را بازی کنند و به راحتی از مزایای آن بهره مند شوند. . به عنوان یک بازی آنلاین استفاده کنید.
توجه داشته باشید. هر حساب در هر زمان فقط می تواند در یک کنسول فعال باشد. هر بار که کنسول روشن می شود، حساب به طور خودکار از طریق اینترنت تأیید می شود و اگر حساب در کنسول دیگری فعال باشد، بلافاصله در کنسول شما غیرفعال می شود. و دیگر نمی توانید از محتویات حساب کاربری استفاده کنید. قطع اینترنت مانع از این تحقیق می شود.

دیدگاهتان را بنویسید