مدیران خودرو برای هاچ‌بک محبوب خود یعنی ام وی ام 315 در بازار کشور شرایط ویژه فروش

شرکت مدیران خودرو برای هاچ‌بک محبوب خود یعنی ام وی ام 315 در بازار کشور شرایط ویژه فروش در نظر گرفته که با پرداخت 30 درصد قیمت خودرو، اقساط 5 ساله و بهره مناسب 15 درصد قابل خریداری است.

ام وی ام 315 به عنوان هاچ‌بک مدیران خودرو شناخته می‌شود که نزدیک به یک دهه از معرفی نسل نخست آن در بازار ایران می‌گذرد و توانست به فروش بسیار موفقی دست یابد.

از ویژگی‌های مثبت این هاچ‌بک می‌توان اندازه ابعاد داخلی بزرگ‌تر نسبت به رقبا، امکانات مناسب رفاهی و ایمنی، اشاره نمود و همین امر باعث حضور موفق ام وی ام 315 در طول نزدیک به 1 دهه حضور در بازار ایران شده است.

فیس‌لیفت جدید ام وی ام 315 سال گذشته با تغییرات ظاهری، داشبورد کاملا جدید، گیربکس اتومات، سانروف برقی، فرمان برقی و سیستم پایداری الکترونیکی بهره می‌برد که در مجموع یک هاچ‌بک زیبا و مجهز است.فروش مدل‌های 99 و 400 ام وی ام

شرکت مدیران خودرو از تاریخ چهارم اردیبهشت‌ماه، فروش انواع محصولات ام‌وی‌ام را شروع کرده است. ثبت نام ام‌وی‌ام فاقد محدودیت زمانی بوده و تا زمان تکمیل ظرفیت فروش خودروها ادامه خواهد داشت. در فروش جدید مدیران خودرو، مشتریان این شرکت، امکان خریداری انواع محصولات MVM را با مدل 1399 و مدل 1400 دارند.

طبق بخشنامه فروش مدیران خودرو، بازپرداخت تسهیلات نیز از یکسال تا پنج سال (به انتخاب مشتری) متغیر خواهد.

منبع: اقتصاد آنلاین

شرایط ثبت‌نام خودرو ام وی ام 315 اعلام شد

ا وجود تعطیلی سراسری در کشور طی هفته گذشته تا به امروز، منحنی قیمت در بازار خودرو به روند صعودی خود ادامه داد، اتفاقی که گفته می‌شود ناشی از تحولات بازار ارز و البته کمبود عرضه است. بنا به گفته فعالان بازار، قیمت خودروهای داخلی با شیبی نسبتا تند در هفته گذشته بالا رفته، تا جایی که کف قیمت به حدود 135 میلیون تومان رسیده است.

در رابطه چرایی رشد قیمت خودرو در بازار آن هم در روزهای قرنطینه سراسری، دلایل مختلفی عنوان می‌شود که مهم‌ترین آنها تحولات بازار ارز است. قیمت ارز طی هفته‌های اخیر روندی صعودی داشته تا جایی که دلار به نزدیکی‌های 27 هزار تومان هم رسید.

ازآنجاکه بازار خودرو معمولا از بازار ارز خط می‌گیرد، قابل پیش‌بینی بود در پی افزایش قیمت ارز، قیمت خودرو نیز بالا برود. روند افزایشی قیمت خودرو در بازار تقریبا همزمان با صعود قیمت ارز آغاز شد، اتفاقی که قبلا نیز بارها رخ داده است.

بازار خودرو به‌ویژه طی سه سال گذشته (سال‌های تحریم) همواره متاثر از انتظارات تورمی و قیمت ارز بوده و این تاثیرپذیری کماکان ادامه دارد. حالا باید منتظر ماند و دید در پایان تعطیلات چه اتفاقی در بازار ارز و به تبع آن، بازار خودرو رخ می‌دهد. به نظر می‌رسد در صورت کاهشی شدن قیمت ارز، بازار خودرو هم کوتاه خواهد آمد و اگر ارز به پیشروی‌اش ادامه دهد، منحنی قیمت خودرو نیز همچنان صعود خواهد کرد.

اما موضوع دیگری که منحنی قیمت خودرو را در بازار تحریک کرده، نااطمینانی به آینده برجام است. هنوز مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار برجام است و آیا دولت جدید به مذاکرات در این حوزه ادامه خواهد داد یا نه!از همین رو، این نااطمینانی سبب شده به نوعی انتظارات تورمی شهروندان تحریک و به تبع آن، قیمت بالا برود.

کارشناسان معتقدند در صورت بازگشت ایران به مذاکرات برجامی، انتظارات تورمی کاهش می‌یابد و قیمت ارز هم نزولی می‌شود، بنابراین نزولی شدن منحنی قیمت خودرو نیز قابل تصور است.

در کنار اینها اما کمبود عرضه نیز مزید بر علت شده تا قیمت خودرو در بازار بالا برود. گویا خودروسازان با مشکل تامین قطعه مواجهند و این موضوع سبب رشد تولید محصولات ناقص شده، محصولاتی که تا تکمیل نشوند، امکان عرضه آنها به بازار نیست.

از طرفی، تولید برخی خودروها نیز متوقف شده و این موضوع دلیل دیگری برای رشد قیمت خودرو در بازار عنوان می‌شود. البته خودروسازان اعلام کرده‌اند توقف تولید این محصولات موقتی است و قرار نیست برای همیشه از خطوط تولید حذف شوند.مطالعه بیشتر: خریداران خودرو بخوانند / خودرو بخریم یا نه؟روند صعودی قیمت در بازار

اما طبق گزارشی که خبرگزاری مهر منتشر کرده، تمام خودروهای داخلی طی دو هفته گذشته رشد قیمت قابل توجهی را در سایه رشد انتظارات تورمی، تحولات بازار ارز و کمبود عرضه، تجربه کرده‌اند.

بر این اساس، قیمت پژو 206 تیپ 2 از 225 میلیون تومان به 245 میلیون تومان رسیده و پژو 206 تیپ 5 با جهشی 24 میلیون تومانی، حالا290 میلیون تومان قیمت دارد. قیمت پژو 207 اتوماتیک نیز از 395 میلیون تومان به 415 میلیون تومان رسیده و پژو 405 GLX هم که 9 میلیون تومان گران شده، 225 میلیون تومان به فروش می‌رسد. اما قیمت سمند LX معمولی نیز از 218 میلیون تومان به 237 میلیون تومان صعود کرده است.

همچنین رانا پلاس نیز دستخوش افزایش قیمت شده، به نحوی که با رشدی 37 میلیون تومانی حالا خودرویی 270 میلیون تومانی است.

اما قیمت دنای معمولی نیز طی دو هفته از 300 میلیون تومان به 320 میلیون تومان رسیده است. پراید 111 هم با جهشی هشت میلیونی در حال حاضر 147 میلیون تومان قیمت دارد و برای خرید پراید 131 نیز باید 135 میلیون تومان هزینه کرد. ساینا نیز که قیمت آن هشت میلیون تومان بالا رفته، در حال حاضر 155 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

همچنین قیمت تیبا از 135 میلیون تومان به 154 میلیون تومان رسیده و برای خرید تیبا‌2 نیز باید 146 میلیون تومان هزینه کرد. این خودرو شش میلیون تومان رشد قیمت در دو هفته گذشته داشته است. طبق اطلاعات رسیده از بازار، قیمت کوییک دنده‌ای نیز متاثر از هیجانات دو هفته گذشته، رشدی 11 میلیونی داشته و این محصول در حال حاضر 169 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

کف قیمت خودرو در بازار چقدر شده است؟

در هفته‌ای که گذشت در تارنمای کدال شاهد انتشار اطلاعیه‌های متعدد درباره روند افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی و فرابورسی بودیم. در این بین 4 اطلاعیه از سه ناشر بورسی و یک ناشر فرابورسی مربوط به‌تصمیم شرکت‌ها برای انجام افزایش سرمایه بود.

بر این اساس هیات‌مدیره شرکت‌های «کخاک»، «فملی»، «ولبهمن» و «کچاد» پیشنهاد افزایش سرمایه خود را جهت اظهارنظر به‌حسابرس و بازرس قانونی ارسال کردند. یکی از خبرهایی که این‌روزها بسیار به‌گوش بورس‌بازان می‌رسد، افزایش سرمایه شرکت‌ها از روش‌های متعدد است. در هفته‌ای که گذشت نیز 5 ناشر تصمیم به‌افزایش سرمایه داشتند که جزيیات آن در ادامه تشریح می‌شود.سرمایه «کچاد» حدودا 4 برابر می‌شود

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با نماد «کچاد» نیز روز شنبه‌ در اطلاعیه‌ای خبر از افزایش سرمایه بیش از 263 درصدی شرکت داد. این شرکت پیشنهاد افزایش سرمایه خود را از مبلغ 5/ 5 هزار میلیارد تومان به‌مبلغ 20 هزار میلیارد تومان از محل مطالبات حال‌شده سهامداران و آورده‌نقدی، سود انباشته، آورده‌نقدی با سلب حق‌تقدم از سهامداران فعلی برای تامین منابع مورد نیاز جهت تکمیل طرح‌های توسعه در دست اجرا، خرید دارایی‌های سرمایه‌ای (ماشین‌آلات و تجهیزات معدنی)، جبران مخارج انجام‌شده بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌پذیر و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌پذیر پس از تصویب هیات‌مدیره در تاریخ 23/ 05/ 1400 جهت اظهارنظر به‌حسابرس و بازرس قانونی ارسال کرد.«فملی» افزایش سرمایه 100 درصدی می‌دهد

روز یکشنبه ‌شرکت ملی صنایع مس ایران با نماد «فملی» در اطلاعیه‌ای در سامانه کدال اعلام کرد که جهت تامین بخشی از منابع مورد نیاز در سال 1400 از محل سود انباشته تصمیم به‌افزایش سرمایه از مبلغ 20 هزار میلیارد تومان به‌40 هزار میلیارد تومان (معادل 100 درصد) دارد. در همان روز طی اطلاعیه‌ای اعلام شد که هیات‌مدیره شرکت بهمن لیزینگ با نماد «ولبهمن» نیز برای اصلاح ساختار مالی تصمیمات خود مبنی بر افزایش سرمایه از مبلغ 80 میلیارد تومان به‌194 میلیارد تومان (5/ 142 درصد) از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها را جهت کسب تکلیف به‌بازرس و حسابرس قانونی ارسال کرده‌اند.«کخاک» افزایش سرمایه می‌دهد

همچنین روز دوشنبه‌شرکت صنایع خاک‌چینی ایران با نماد «کخاک» اعلام کرد که تصمیم به‌افزایش سرمایه از مبلغ 150‌میلیارد تومان به‌مبلغ 350 میلیارد تومان از محل آورده‌نقدی جهت احداث خط پنجم فرآوری کايولن، خط‌تولید آهک زنده میکرونیزه ویژه بتن هوادار اتوکلاوی و جبران مخارج انجام شده بابت سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در اجرای پروژه خط تولید انواع بلوک و پانل سبک گازی و ملات خشک دارد و بر این اساس پیشنهاد هیات‌مدیره جهت اظهارنظر به‌حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده‌است.

اعلام افزایش سرمایه 4 نماد بورسی

دیدگاهتان را بنویسید