گوشت‌کوب NS-990

دستگاه چند منظوره از محصولات ناسا الکتریک، یک ابزار بسیار کارآمد در آشپزخانه محسوب می‌شود. این دستگاه قابلیت خرد کردن، پوره کردن، کوبیدن، هم زدن و برش دادن مواد مختلف غذایی را با اشکال متنوع را داراست، که از ویژگی‌های یک دستگاه حرفه‌ای به شمار می‌آید. به علاوه، این دستگاه ارگونومیک طراحی شده است که از طریق دسته‌ی خاص خود، کاربر راحتی بیشتری را در استفاده از آن احساس می‌کند.

دسته‌ی اصلی این دستگاه، قابلیت اتصال به وسایل جانبی مختلف را دارد و با توجه به نوع وسیله‌ی متصل شده، امکان ارائه‌ی کارایی‌های گوناگون فراهم می‌شود. دکمه‌های کنترلی دو عددی نیز در دسته قرار دارند، که یکی برای روشن و خاموش کردن دستگاه و دیگری برای تنظیم سرعت مورد استفاده قرار می‌گیرد. تیغه‌های استیل ضد زنگ این دستگاه، با توان 600 وات، قدرت بالایی در خرد کردن مواد غذایی دارند و قابلیت جدا شدن و شستشوی آسان را دارند.

همچنین، میله‌ی همزن نیز از امکانات این دستگاه است که برای تهیه‌ی کیک و مخلوط کردن مواد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ظرف خرد کن با ظرفیت ۰.۵ لیتری و تیغه‌های دو پره برای خرد کردن مواد مختلف و ظرف مدرج ۱۲۵۰ میلی‌لیتری برای رنده کردن مواد استفاده می‌شود که کارایی این دستگاه را بهبود می‌بخشد.

از نظر ظاهری، گوشت‌کوب NS-990 همانند دیگر محصولات شرکت ناسا الکتریک، طراحی زیبا و کاربرپسندی دارد. بدنه‌ی مشکی با جزئیات استیل، این دستگاه را بسیار شکیل و جذاب می‌سازد. همچنین، دسته‌ی طراحی شده با استانداردهای ارگونومیک، احساس راحتی برای کاربر فراهم می‌کند. کنترل دستگاه نیز از طریق دو دکمه با جنس استیل قابل تنظیم است، که این امر به کیفیت و عملکرد مطلوب دستگاه افزوده است.

ناسا

دیدگاهتان را بنویسید