ساید بای ساید جی پلاس 28 فوت مدل GSS-J905

جی پلاس؛ قهرمان تازه نفس در مسیر موفقیت های 30 ساله شرکت گلدیران به بازار ایران وارد شد و مشغول تولید لوازم خانگی می باشد. در واقع گلدیران به صورت انحصاری این بار یک برند ایرانی را با بهترین قیمت به تولید انبوه میرساند. در این مقاله کارشناسان و متخصصین فروشگاه اینترنتی نفیس 24 قصد دارد شما را با یکی از محصولات این شرکت بیشتر آشنا کند. با ما همراه باشید تا هنگام خرید شما را همراهی کنیم.

این محصول  تنها در رنگ تیتانیوم به تازگی به بازار مصرف کنندگان عرضه شده است و طراحی بی نظیری که جی پلاس برای آن به کار برده است، توجه همگان را به خود جلب کرده است. با  نگران خواب کودکانتان نباشید؛ استفاده از موتور بینظیر اینورتر باعث شده است تا قدرت خنک کنندگی یخچال بسیار رضایت بخش و کار کرد آن پر قدرت و سطح صدا در این کمپرسور فوق العاده پایین باشد. همچنین دارای یخ ساز اتوماتیک میباشد که حتما در فصل تابستان به آن نیاز بیشتری پیدا میکنید. پس با خرید ساید بای ساید جی پلاس نگران روزهای گرم تابستان نباشید. گارانتی 18 ماهه قطعات این دستگاه از دیگر دلایل انتخاب این محصول توسط خریداران می باشد.

مزایا ساید بای ساید جی پلاس 28 فوت GSS-J905

ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-J905 بر خلاف دیگر مدلهای سایدبای ساید، فریزر آن در پایین و یخچال آن در بالا قرار دارد. مزیت این مدل از یخچال ها این است که میتوانید ظروف عریض و یا کیک های تولد مستطیلی شکل خود را بدون دردسر داخل قرار دهید. این محصول بسیار جادار بوده و دارای تکنولوژی سوپر فریز برای انجماد سریع در فریزر و سوپر کولینگ برای خنک کردن سریع یخچال است. این محصول دارای 3 محفظه کشو با دمای مجزا برای نگهداری میوه و سبزیجات است.

دیدگاهتان را بنویسید